wtorek, 31 lipca 2012

Przypominajka

- Mamoooo - woła Smyk
- Tak?
- Ja stlasznie chciałbym polepić z plasteliny.
- Ale teraz? Teraz nie można, bo Gwiazdka zaraz coś będzie żuła.
- Mamo, ale ja stlasznie chce
- Nie teraz Słońce.
- Mamo, ale ja zamknę drzwi i będę lepił
- Tak, tak, już to widzę. Zamkniesz drzwi i potem wszystko będzie oblepione.
- Ale jak będę lepił to sobie przypomnę, że nie wolno wszystkiego oblepiać. Obiecuję

No i nie pozwól dziecku, które w odpowiednim momencie chce sobie przypomnieć o zakaznie oblepiania samochodzików, klocków, długopisów, mebli i tak dalej

2 komentarze:

  1. He he pamięć niezawodna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że mój Młodszy nie przypomniał sobie wczoraj.. okleił ładnie znaczek na laptopie, teraz jest na czerwono.
    Plastelina jest fantastyczna, ale rzeczywiście przy Gwiazdce ciężko mieć wszystko pod kontrolą. Podziwiam i pozdrawiam
    PS. Do dziś niezupełnie udało mi się wyczyścić z plasteliny oklejonego ludzika lego, chłopcy próbowali go umyć, co znacznie pogorszyło sprawę.

    OdpowiedzUsuń